Ažuriran skup podataka zaključno s danom 4. srpnja 2025.  

(54) SUSTAV UPRAVLJANJA DINAMIKOM ELEKTRIČNOG VOZILA KOJI UZIMA U OBZIR PRORAČUNANA OGRANIČENJA ZA ŠTIĆENJE INTEGRITETA BATERIJE VOZILA
Osnovni podaci
 
(11)Registarski broj: P20220282  (Objavljen patent)
(10) HR P20220282 B1
 1. str.Opis
Prethodne objave:
 HR P20220282 A1
 1. str.Opis
(21) Broj prijave patenta:P20220282A
(22) Dan podn. prijave:27.02.2022
(54) Naziv izuma (eng.):SYSTEM FOR ELECTRIC VEHICLE DYNAMICS CONTROL WHICH CONSIDERS CALCULATED RESTRICTIONS FOR PROTECTION OF VEHICLE BATTERY INTEGRITY 
(51) MKP: B60W 30/18 (2012.01)
  B60W 40/09 (2012.01)
  B60L 58/10 (2019.01)
  G06F 17/00 (2019.01)
(73) Nositelj(i):
1.SVEUČILIŠTE U ZAGREBU, FAKULTET ELEKTROTEHNIKE I RAČUNARSTVA, Unska 3, 10000 Zagreb, HR
 
(72) Izumitelj(i):
1.Ajinkya Krishnakumar, Dražice 5, 10000 Zagreb, HR
 
 
2.Marko Švec, Vodovodna 1, 10431 Sveta Nedelja, HR
 
 
3.Šandor Ileš, Aleja pomoraca 25, 10000 Zagreb, HR
 
 
4.Jadranko Matuško, Bencekovićeva 46, 10000 Zagreb, HR
 
(74) Opunomoćenik:CPZ - CENTAR ZA PATENTE d.o.o.,
Kutinska 2, 10000 Zagreb, HR
(43) Dan objave prijave patenta i broj HGIV-a:02.09.2022, HGIV 18/2022
(45) Dan objave patenta i broj HGIV-a:01.03.2024, HGIV 5/2024
 Održavanje:02.01.2025., za godinu 4. 
(57) Sažetak:Predmetni izum opisuje računalno implementirani postupak za upravljanje dinamikom električnog vozila koji obuhvaća slijedeće korake: a) određivanje dinamičkog stanja vozila u trenutku t; b) mjerenje fizikalnih veličina vozila i baterije; c)određivanje stanja vozila xt i stanja baterijskog paketa xbt putem estimacijskih algoritama; d) na temelju estimacije stanja vozila xt, uporabom nelinearnog preslikavanja kreira se novo stanje u prostoru više dimenzije zt, , nakon čega se model sustava u proširenom prostoru stanja koristi za predikciju ponašanja vozila u prediktivnom regulatoru; e) korištenje ograničenja snage baterije u prediktivnom regulatoru koji upravlja dinamikom vozila gdje su ograničenja definirana duž predikcijskog horizonta, pri čemu je optimizacijskom algoritmu (regulatoru) prepuštena odluka koji postotak te snage će koristiti u određenom koraku predikcije; f) korištenje prediktivnog regulatora za dobivanje optimalne raspodjele momenata na kotačima tako da se zadovolji dinamičko ponašanje zadano referentnim signalima i dizajnom algoritma uz poštivanje svih ograničenja koja sustavu nalaže estimator ograničenja baterijskog paketa; g) izračunavanje sekvence upravljačkih varijabli; h) korištenje prve od dobivenih varijabli u koraku g) za primjenu na pogonske kotače vozila; i) povratak na korak a). 
 
 
ZAHTJEV ZA ISPITIVANJE
Zahtjev br. 1.
 Vrsta zahtjevazahtjev za potpuno ispitivanje
 Dan podnošenja23.12.2022
 Dan objave20.01.2023

Izjava o odricanju odgovornosti:
Državni zavod za intelektualno vlasništvo ne snosi odgovornost za posljedice nastale korištenjem podataka sadržanih na ovim stranicama.

Small logo © Državni zavod za intelektualno vlasništvo Republike Hrvatske