| Osnovni podaci
|
(11) | Registarski broj: | P20220282 (Objavljen patent) | |
(21) | Broj prijave patenta: | P20220282A |
(22) | Dan podn. prijave: | 27.02.2022 |
(54) | Naziv izuma (eng.): | SYSTEM FOR ELECTRIC VEHICLE DYNAMICS CONTROL WHICH CONSIDERS CALCULATED RESTRICTIONS FOR PROTECTION OF VEHICLE BATTERY INTEGRITY | |
(51) | MKP: | B60W 30/18 (2012.01) |
| | B60W 40/09 (2012.01) |
| | B60L 58/10 (2019.01) |
| | G06F 17/00 (2019.01) |
(73) | Nositelj(i): | 1. | SVEUČILIŠTE U ZAGREBU, FAKULTET ELEKTROTEHNIKE I RAČUNARSTVA, Unska 3, 10000 Zagreb, HR |
| |
(72) | Izumitelj(i): | 1. | Ajinkya Krishnakumar, Dražice 5, 10000 Zagreb, HR |
| |
| 2. | Marko Švec, Vodovodna 1, 10431 Sveta Nedelja, HR |
| |
| 3. | Šandor Ileš, Aleja pomoraca 25, 10000 Zagreb, HR |
| |
| 4. | Jadranko Matuško, Bencekovićeva 46, 10000 Zagreb, HR |
| |
(74) | Opunomoćenik: | CPZ - CENTAR ZA PATENTE d.o.o., Kutinska 2, 10000 Zagreb, HR
|
(43) | Dan objave prijave patenta i broj HGIV-a: | 02.09.2022, HGIV 18/2022 |
(45) | Dan objave patenta i broj HGIV-a: | 01.03.2024, HGIV 5/2024 |
| Održavanje: | 02.01.2025., za godinu 4. | |
(57) | Sažetak: | Predmetni izum opisuje računalno implementirani postupak za upravljanje dinamikom električnog vozila koji obuhvaća slijedeće korake: a) određivanje dinamičkog stanja vozila u trenutku t; b) mjerenje fizikalnih veličina vozila i baterije; c)određivanje stanja vozila xt i stanja baterijskog paketa xbt putem estimacijskih algoritama; d) na temelju estimacije stanja vozila xt, uporabom nelinearnog preslikavanja kreira se novo stanje u prostoru više dimenzije zt, , nakon čega se model sustava u proširenom prostoru stanja koristi za predikciju ponašanja vozila u prediktivnom regulatoru; e) korištenje ograničenja snage baterije u prediktivnom regulatoru koji upravlja dinamikom vozila gdje su ograničenja definirana duž predikcijskog horizonta, pri čemu je optimizacijskom algoritmu (regulatoru) prepuštena odluka koji postotak te snage će koristiti u određenom koraku predikcije; f) korištenje prediktivnog regulatora za dobivanje optimalne raspodjele momenata na kotačima tako da se zadovolji dinamičko ponašanje zadano referentnim signalima i dizajnom algoritma uz poštivanje svih ograničenja koja sustavu nalaže estimator ograničenja baterijskog paketa; g) izračunavanje sekvence upravljačkih varijabli; h) korištenje prve od dobivenih varijabli u koraku g) za primjenu na pogonske kotače vozila; i) povratak na korak a). | |
|
| ZAHTJEV ZA ISPITIVANJE | Zahtjev br. 1.
| | Vrsta zahtjeva | zahtjev za potpuno ispitivanje | | Dan podnošenja | 23.12.2022 | | Dan objave | 20.01.2023 | |
|